Hur klarar man detta?

Hur klarar man detta?

Hur klarar man att ens barn har gjort något så hemskt, har mördat.
Att ens lilla pojke har tagit livet av en ung flicka.
Som förälder så vill du ju ditt barn allt gott och vill inte tro att det kan göra något
hemskt, vare sig mot andra eller mot sig själv.

Hur klarar man detta?
Jag kan ju inte sluta att älska mitt barn, det är ju en del av mig oavsett vad det har gjort.
Om mitt barn blir kallat monster och hatat av andra, hur klarar jag det?

Om min son gjorde något dumt, så skulle han ju i alla fall vara min son och inte
skulle jag väl sluta älska honom?

Kommentarer
Postat av: Gubben

Håller fullständigt med dig. Ett barn är ett barn!
Det måste känna sig älskad någonstans även om det gjort något dumt1

2008-02-22 @ 19:07:52
URL: http://mhats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0