Mycket kan hända...

Mycket har jag varit med om på tåget, men inte detta.
Nu är väl den tiden över när jag skulle ha kunnat råka ut för sånt och våra tågtoaletter
släpper ju inte ut direkt på spåret längre.
Men ändå.......

Alla har vi ju våra böjelser, men det här måste väl ändå tillhöra ovanligheterna?
   Pedalofili, ja mycket ska man höra.....

Detta blir nog tufft för vissa italienare

Solen skiner in bakom min rygg, det ser ut som att det skulle kunna bli en fin dag.

Idag tog jag stövlarna med klack, så Grannen fick promenera ensam från Karlberg.
Det ingick i min plan för morgonen,  jag tänkte ha ett enskilt samtal med Lillpojken.
Jag stöttar honom i vissa genusfrågor och i gengäld så hoppas jag att han kommer
att hjälpa mig i mina raggningsförsök.
Har bett att han ska tänka över och prata igenom saken med frun under dagen och
att han kommer med ett positivt besked när vi åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0