Prata snusk

Det här var jag med om när jag var runt 16 år.
Jag brukade sitta barnvakt hemma hos en ung ensamstående mamma
som bodde i studentkvarteren. Jag var där på helgen när hon var ute och
festade och smög ut på morgonen för att inte störa henne och ev övernattare.
En kväll när jag var där så ringde det medans mamman fortfarande var hemma,
jag såg att hon var lite besvärad över samtalet men jag brydde mig inte så
mycket om det utan pyssladd väl med mitt. Efter ett tag hör jag att hon säger att
jag var där och hon sa hur gammal jag var. Sedan ropar hon att någon vill
prata med mig...
När jag tar luren så är det en karl som säger att han ringer från RFSU(?)
eller något sånt och att han vill ställa några frågor. Han börjar fråga om
jag har sett en naken man osv och jag känner att det här är inget seriöst så
jag kastar på luren.
Några dagar senare stod det i tidningen att det var en man som ringde runt
och ställde en massa snuskfrågor och att han blivit polisanmäld av någon.

Vad är det med vädret?
Nu stormar det i Norrland, det är helt knas.
Här har det varit vårvärme idag och i norr har man extremväder åt andra hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0