Promenad till pannkaksbuffén

Det blev en promenad i solskenet på lunchen.
När det inte blåste så peruken höll på att lossna så var det helt underbart
att få vara ute en stund.

 Promenadens mål var Restaurang Mega där man på
torsdagar serverar en pannkaksbuffé. Nu var det ny ägare sen vi var där senast,
men man fortsatte med samma pannkakskoncept.

Vet inte vad som hänt, men jag verkar vara otroligt slapphänt idag.
På restaurangen välte jag först två glas, ett med vatten och ett med lingondricka,
rätt ut över baljorna där man tog maten.
Det var säkert en och annan som funderade över varför ärtsoppan smakade
lingon idag :o)
Sedan när jag skulle hämta pannkakorna så lyckades jag strula med locket
så tången man tar med ramlade på golvet.
Ja ja, vi fick i oss lite mat i magen i alla fall innan det var dags att promenera
tillbaka till Arken. Det krävdes lite viljestyrka för att gå in, men vi kände att vi
hade inget val.



Kommentarer
Postat av: maria

Åh vad gott med pannkaksbuffé :)

2008-02-14 @ 13:01:26
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: maria

Okej, ne det förstår jag :)
Ha en bra alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 15:16:01
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0