Så var det dags igen...

Så var det dags igen med inställda tåg.
Idag hade det tyvärr skett en dödsolycka vid Tierp som stoppade trafiken.
Jag kollade på UL:s hemsida innan jag gick hemifrån så jag behövde inte
få beskedet på plats på stationen, nu fick jag i stället gå in och fråga lite
snällt om Lars-Peter kunde tänka sig att köra en sväng in till stan.
Hittade två Swebuskort i plånboken och tänkte att jag måste väl ha pengar
på något av dom.
Det kanske jag har, men eftersom Swebus har bytt biljettsystem sedan jag
senast åkte med dom så fick jag inte veta det.
Det blev till att betala kontant och försöka se glad ut.
Det är mycket skönare att åka bussen, det är mörkt och tyst så man kan
lura till en stund. Skön start på dagen trots allt.

Hoppas man hittar den här flickan innan hon blir bortgift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0