Slapp lördag...

Vaknade ganska tidigt, för att vara lördag alltså.....

Det blev en promenad genom byn innan L-P stack iväg för att spela golf.
Han var glad som en lärka när han for iväg, har väl saknat att leka med klubborna
och sina kamrater antar jag.

Tror att jag ska ta en promenad runt nedervåningen med valpen (dammsugaren)
innan jag går upp till djävulsmaskinen en sväng.
Försöker hela tiden hitta på något annat att göra, men jag får ge mig själv en
uppsträckning och beordra mig upp och svettas lite.

Så otroligt ont det här måste ha gjort.

Ingen innebandy får jag se den här helgen, killarna spelar borta i Helsingborg i morgon.
Det blir till att hänga här då och vid UNTs webbrapportering.

I kväll blir det Melodifestival, men den här veckan är jag helt vilsen.
Tänkte skriva mitt tips hos Daniel, men jag kan banne mig inte bestämma mig för
vad jag tycker.
BWO, dom kan skriva hitlåtar och har en snygg sångare som får kvinnorna att vekna.
Patrik Isaksson, sjunger en Patrik Isakssonlåt
Gotlandsrussen, där sjunger Josefin så männen kroknar

Ja ja, det kan gå precis hur som helst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0