Slut

Så är den här helgen slut, kan inte förstå att helgerna ska gå så fort.

I morgon är det dags för match igen, Caperio Täby kommer på besök till
Fyrishov. Och inte bara dom, hela svenska folket kan se matchen på TV4Sport.
Det blir vår första TV-match den här säsongen och jag kan fortfarande inte
förstå var dom ska placera kamerorna. Dom envisar ju med att filma från kortsidan,
och hur man får upp en kamera på kortsidan i Fyrishov ska bli spännade att se.

Jag hoppas att det kommer att vara många som följer Cecilias uppmaning och
klär sig i rött och svart. Jag har i alla fall lagt fram min röd/svart/vita kjol till i
morgon bitti, det blir ju raka spåret från tåget till matchen.

Det här var allt en ärlig kille, och han blev ju ordentligt uppmärksammad för det.

Och den här tjejen då!
Det ska bli kul att få se henne ta OS-guld i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0