En dag avklarad

Så har vi klarat av en dag på det nya året.
Kan väl inte påstå att jag har överansträngt mig direkt idag :o)
Halva dagen försvann när vi satt i soffan och tittade på jag vet inte hur många
avsnitt av "Brothers and Sisters", skönt att bara sitta och slappa så.
Lars-Peter var inte lika glad, han ville nog gärna se på något annat men Maria
och jag var envisa och skulle se alla avsnitten som visades.

Fick ett ryck sedan och rensade lite i en garderob, nu finns det helt plötsligt
inga skor under skåpet i sovrummet. Dom flesta skorna, förutom dom jag
använder lite oftare, ligger så fint i lådor i garderoben nu.
Började förbereda lite för Emmas "gym"........
Hon har köpt en träningsmaskin som man tydligen står och trampar i, och rör både
armar och ben. Den ska bli levererad i morgon, det ska bli spännande att se vad
det är för något. Soffan på övervåningen ska i alla fall flyttas ner så den nya
maskinen och träningscykeln får plats där uppe. Vårt eget lilla gym!

Vad tror ni, kommer Emma få upp mig i den nya maskinen?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack, detsamma :) Blir spännande o se vad detta år har att erbjuda!

2008-01-02 @ 06:31:20
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0