Korrupta filer

Idag fick jag höra en ny förklaring varför mitt tåg var försenat.
Jag har ju under åren hört en massa olika varianter på varför tågen inte
går som dom ska, men idag var det något nytt.
Idag var det "korrupta datafiler" enligt vår frustrerade tågförare.
Tåget levde sitt eget liv sa han, lampor tändes och släcktes lite hur som.
Pga detta fick vi kliva av i Knivsta och invänta nästa Upptåg och det fick till
följd att jag klev in på jobbet 45 minuter senare än vanligt.
Det betyder att jag gick ut hemifrån 05.45 och kom till jobbet ca 08.15.

Sån't är livet för en pendlare!

Vilken tur att jag inte bidrar till miljöförstöringen genom att använda lightprodukter :o)

Fylking verkar ha fått en skriftlig varning från cheferna efter sitt uttalande om Carola.
Lyssnarna verkar vara på Fylkings sida, men cheferna är väl tvingade att agera på
något sätt. Även om jag tror att dom sitter där och gnuggar händerna av glädje över
all reklam programmet får i och med detta rabalder.






Kommentarer
Postat av: kristin

ääääh alla vet ju att både bussar och tåg har en helt egen tid de går efter. ANK-tiden. folk tror att ank på nått sätt skulle syfta på ankomsttiden, men jag vet bättre. Inte undra på att ankor är så jukt skumma.

2008-01-30 @ 09:01:05
URL: http://varulven.blogg.se
Postat av: Bil 60 km

Jag skulle vara glad om jag hade möjlighet att åka tåg till jobbet.

2008-01-30 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0