Tomt i pungen

Så är det tomt i pengapungen igen, alla räkningar är betalda.
Den här högen med räkningar var en av dom värsta vi haft,
men då var ju resan med där också.

                 image116
   
Nu måste svångremmen dras åt, from nu så har vi ju knappt någon inkomst alls.
Vet inte hur det ska gå, men andra klarar sig ju så........

Svägerskan drar ner till Spanien tillsammans med lilla dottern i morgon,
en månad ska dom var där strax söder om Torrevieja.
Avundsjuk? Jag?
Inte jag inte, jag trampar ju hellre runt här hemma i slask och lera än strosar runt där
nere i behagligare temperaturer.




Kommentarer
Postat av: supermamma

Visst är det tråkigt! Man längtar efter lönen ser den en dag och sedan är den borta med vinden!Ska det vara så? Nej nu ska jag dra iväg till mina små igen :)

2008-01-30 @ 09:02:02
URL: http://supermamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0