Blåst o mera blåst

Idag blev det en liten promenad i blåsten nere vid vattnet innan vi for ut till Kviberg för
att titta på en match med dom sydafrikanska 16-åringarna. I
ndierna dom skulle möta kom, värmde upp och ställde upp för match men inga
sydafrikaner dök upp. Det visade sig att dom inte kommit till matchen igår heller så
dom har väl antagligen inte kommit till Sverige alls.
Konstigt att motståndarna inget fått veta att så att dom hade kunnat göra något roligare
av dagen.

Så särskilt roligt hade inte dom som var på Liseberg och åkte Rainbow när den rasade.
Jag sätter mig ju inte i sådana saker så jag behöver inte vara orolig för egen del,
men jag tycker allt att det är lite läskigt.

Nåväl, efter vår besök på Kviberg släppte vi av Emma o King vid Nordstan och L-P
och jag lämnade bilen på Hisingen. Vi fick springa till bussen som skulle ta oss in
till stan, det var då jag upptäckte att resåren till mina trosor kanske inte var den bästa.
På stan blev det sushi innan det var dags att gå mot Heden där vi såg några kul
matcher. Kampala Kids (Uganda) är några favoriter likaså Liberty Prof. (Ghana),
i morgon hoppas jag att få se Cruz Azul (Mexico) och Chiparamba (Zambia) också.
Emma skulle försöka filma Libertys måldanser men dom var alltid vid den andra
hörnflaggan, hon har kanske bättre tur i morgon.

En lugn kväll hemma i soffan med Allsång.
King verkar inte så imponerad, varken av programmet eller av min sång. Konstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0