Dagen efter...

Dagen efter födelsedagen fortsätter allt som vanligt igen.

Har varit lite lat dom här dagarna och inte gått från Karlberg på morgonen, det får bli
ändring på det tror jag. Att bara gå från jobbet räcker inte, det måste nog till en promenad
på morgonen också för att det ska kännas bra.
Skärpning alltså!

Idag blev jag riktigt imponerad av vår nya VD, han som är tf sedan Erik fick sparken i
förra veckan. Han gick runt i huset och handhälsade på alla.
Visst är det semestertider och det finns inte tusen personer på plats just nu,
men det är ändå ett bra jobb att gå runt och hälsa på alla som finns i huset.
Det ger oss ett väldigt bra första intryck, det tillsammans med vad jag har hört från
Nordea gör att jag tror att det här kommer att bli en bra lösning tills vidare.

Har suttit och jobbat lite med Storvretadagarna i kväll, det är styrelsemöte i morgon.
Det är mycket jobb och ännu tuffare för oss nu när en styrelsemedlem tyvärr fick hoppa
av för någon vecka sedan. Ibland går privatlivet och föreningslivet inte ihop och då
måste man få prioritera, så är det bara.

Har mumsat i mig lite tårtrester och sniffat på mina fina blommor.

Vi letar fortfarande för fullt efter nytt boende till Maria, det ser inte så ljust ut tyvärr.
Dom skulle behöva en mer långsiktig lösning, men just nu så skulle något på
6-12 månader kunna funka.
Vi letar vidare........ men det är ju som att leta efter en nål i en höstack, att hitta en
hyfsad andra handslägenhet i Stockholm som man inte tar ut fantasihyra för.

Skönt för Mandela att inte längre vara terroristklassad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0