Ny hälsofara

Bloggare lever farligt läser jag i AB.
Tur att jag inte får betalt, då skulle jag säkert få sömnproblem och gå in i väggen jag också.
Det är kanske lika så bra att jag inte har så stor läsarkrets att jag behöver känna någon
press på mig.

Läste en annan uppmuntrande artikel, men det visste jag ju redan.

Idag blev det en tur till Solna C på lunchen, en bil full med tjejer.
Annlo och jag var ju som vanligt sugna på sushi så det blev till att gå en trappa upp och
käka, efter lite vånda bestämde jag mig för att jag bara var hungrig för en 8:a.
En snabbis genom några affärer men jag hittade som tur var inget, annars så brukar
våra luncher i Solna ha en tendens att bli dyra.
Köpte i alla fall några lås, det är ju dags att göra lite smycken igen.
Jag måste ju se till att göra av med alla pärlor som jag samlat på mig.

Köpte lite kräftor när jag gick från tåget, det blir en bra middag idag.
Vilken dag, sushi till lunch och kräftor till middag.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Återigen ett i raden av journalistiska vinklingar.

Stress kan ha många orsaker - det vore konstigt om inte ett överambitiöst bloggande skulle kunna ge stresssymptom!

2008-07-10 @ 19:29:50
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0