Semestertempo

Ännu en dag i semestertempo, tyvärr utan någon möjlighet att sola.
En sväng in till Höör är vad dagen bjudit på, mamma och jag gick en sväng i butikerna
runt torget och jag kom hem med en liten påse innehållande en svart reatröja.
Förutom den resan så har dagen mest tillbringats här ute...




med en bok i handen.

I morgon ska den obligatoriska Tysklandsresan bli av.
Det är dyrt att handla billig sprit, men det är väl lika bra att vi gör den turen.
Vinstället hemma behöver ju fyllas på, även om det faktiskt finns en del kvar sedan
förra årets resa.
I år ska jag nog välja lite dyrare viner och inte bara plocka på mig vad som helst.
Det känns lite konstigt att gå där inne med shoppingvagnen full med dryckesvaror,
inte direkt som hemma på Coop där det hamnar helt andra varor i vagnen.

Så dags att gå i säng nu så jag orkar kliva upp i tid för vår utflykt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0