Sökandet fortsätter.....

Sökande efter lägenhet i Stockholm fortsätter och fortsätter....
2-3 rum längs tunnelbana, det ska väl inte vara så förskräckligt svårt att få tag på, eller?
Allt som är bra försvinner ju direkt och det andra är för dyrt.

Vem betalar tex 6.500:-/månad för att bo i någons vardagsrum?
Finns det så desperata människor? Antagligen så gör det väl det.

Hoppas jag kan sova i natt, är inte riktigt trött ännu men jag får väl försöka komma i säng
i alla fall och försöka sova.
Bilen försvann in till stan idag, så det får inte lov att regna i morgon bitti.
I alla fall inte så som det regnade i natt, det vädret går inte att promenera upp till stationen i.

Funderar på att jobba hemma någon dag den här veckan,
det gäller att passa på när det är så här fint väder.
Då kan jag ju ligga ute under lunchen och grilla mig lite.

Kommentarer
Postat av: bjorn

Det var skillnad på 1600 och 1800-talens kvinnor och de bortskämda fittluder som finns idag

Det blir värre å värre

Vem vill bidra till skattepengar, anställningar eller jobb åt detta patrask?

2008-07-28 @ 21:37:39
Postat av: Maya

Bjorn

Huh?

2008-07-28 @ 23:21:11
URL: http://www.metrobloggen.se/mayamzungo
Postat av: stefan

Varför ska du flytta till stockholm? Trivs du inte i Uppsala? Hur mycket ungefär är du beredd att betala?

2008-07-31 @ 19:44:50
Postat av: Mona

Det är inte jag utan dottern som behöver nytt boende, så snart som möjligt.

2008-07-31 @ 22:36:22
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0