Årets höjdpunkt?

I kväll är det alltså dags för årets grillfest med Pablo-gänget.
Vi håller till vid Dianelunds koloniområde i Stockholm, en oas i storstaden.
Det är så kul att träffa mina gamla kollegor så här och det kommer alltid ett gäng andra
avdankade Pabloiter, det är alltså inte bara jag som är gammal och avdankad.
Hoppas vädret håller i sig, vi sitter nämligen ute om det går.

Men först är min nuvarande avdelning kallad till ett informationsmöte på em,
där ska chefen tydligen tala om omorganisation och förändringar på enheten.
Vi får väl se vad det är för skojsiga saker han hittat på.

Glömde nästan, ni kan vara lugna.
Hatattacken var inte riktad mot mig :o)

Så här låter det när Zlatan gör mål:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0