Att slumra i solen

Har precis tagit mig en liten tupplur ute i solen, så skönt.



Maria och Yasin är kvar här hemma, dom åker tillbaka till sin kaos i kväll.
Emma och King kommer ut under eftermiddagen dom också.
Det blir en familjemiddag idag igen, bara lillebror som saknas tyvärr.

Visst är det bra med kretslopp och återvinning........
Men jag vet inte om jag skulle vilja lämna min "vän" som lejonföda ändå.

När jag läser om den här familjen är jag glad att vi inte har någon gasolgrill.
Ibland känns det bra att vara lite omodern.





Kommentarer
Postat av: Jen

Naa, skulle heller aldrig lämna min häst till lejonfödda!

2008-06-21 @ 15:48:10
URL: http://pulverdiva.blogg.se/
Postat av: sara

neej fy ja skulle heller aldrig lämna min häst som lejonföda.. Har haft häst förut och varav en jag har fått avliva, men inte skulle ja välja och ge den till lejonmat iaf..

2008-06-21 @ 17:39:06
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Alexander

Men snälla människa, vad är skillnaden på att lämna en häst som lejonföda eller att låta den kremeras och bli till centralvärme?

2008-06-21 @ 18:27:48
Postat av: Anonym

Alexander: så då har du inget emot att dina äldre släktingar också ges till lejon när de är döda istället för att kremeras (och även de bli till centralvärme)? Jag menar vad är skillnaden? De är ju ändå redan döda!



Hästägare har ofta väldigt starka känslomässiga band till sina djur.

2008-06-21 @ 20:38:46
Postat av: Alexander

Svar till föregående inlägg:



Jag har förståelse för hur du menar men jag anser att man måste göra skillnad på djur och människor och inte se en död släkting på samma sätt som en död häst.



2008-06-21 @ 21:46:40
Postat av: Astrid Pippi Olof Lindgren Palme Longstockings

Snälla, jag gir mina silikonbröst som lejonföda! Inte något problem alls! 1500SEK/stk

2008-06-21 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0