I morgon kommer solen

I morgon kommer solen säger SMHI.
Det är bäst för dom att det blir så, jag vill fira min födelsedag ute på terassen.

Nu är jag ingen duktig simmare, men även om jag vore det så tror jag inte att jag skulle
kasta mig i vattnet för att rädda en 170-kilosbjörn från att drunkna.
Ett slag med ramen så hade den här mannen gjort sin sista räddningsinsats.

Nu ska här bakas tårtbotten och kanske något att ta med till jobbet.
Vi får se om orken finns till det.

Jag hoppas bostadsproblemet löser sig snart för Maria, dom måste bort från kaoset.
Löser det sig inte snart så får dom väl lov att ta och komma hem ett tag, medans dom
letar vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0