Knarkande kändisar

Egentligen vet jag inte varför jag blir förvånad, men jag vill väl tro gott om folk.
Jag har lite svårt att förstå varför man håller på med droger och skit, men det är väl lätt att
fastna i den skiten när man väl börjar.
Den här tjejen, den kända programledaren, har kanske gjort sitt i branschen nu.
Men man vet ju aldrig, ibland verkar det ju som att ju mer skit man håller på med desto
populärare blir man.

Helt plötsligt går min läsarstatisktik  i topp igen och det dyker upp kommentarer.
Så blir det bara när jag skriver något om barn eller djur, intressant.

Nu har tjejerna åkt iväg och det är tomt i huset igen, tomt och tyst.
Det är lite tråkigt när dom försvinner, jag tycker om att ha dom här hemma.
Kul att se dom sitta och spela kort, att höra vem som blir President och vem som blir Donkey.

Jag har så svårt att förstå en sådan här mamma, hur kan du göra sådant mot dina barn?


Kommentarer
Postat av: Jonte

Svar: Tänkte först ringa brandkåren eller något, men klarade situationen, var inte direkt så jag var stöddig av en galen kråka som flaxa, sket och skrek...

2008-06-21 @ 23:44:06
URL: http://jonteohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0