Med bara bröst

Jag hittade lite gamla bilder i en låda igår, bilder från när L-P och jag var på semester
sommaren innan vi flyttade in i huset.
Så unga vi var! Helt otroligt.
Jag visade några av bilderna för Marias kille och han tyckte att vi såg ju ganska så coola ut,
stora glasögon och mycket hår.

Några bilder valde jag att inte visa, bilderna där jag är topless.
Liggande på stranden, badande i vattnet och sittandes vid ett bord.
Där sitter jag och visar mina brunbrända bröst, helt ogenerat verkar det som.
Nu hade/har jag ju ganska så snygga bröst så dom är det ju inget fel på,
men varför skulle jag visa upp dom för allt och alla?

Visst solar jag topless numera, som idag här hemma i min egen trädgård.
Men jag skulle inte drömma om att springa runt bland andra människor utan att sätta på
mig något. Det har ju faktiskt med respekt för andra att göra.
Ute bland andra människor har man något på sig, oavsett om man är kvinna eller man.

Tänk alla män som springer runt med bar överkropp så fort det blir lite varmare.
Visst är det väl ganska så snuskigt att möta en barbröstad man inne på ICA?

En vädjan till alla män, ta på er en tröja när ni reser er från solstolen och lämnar
stranden eller trädgården.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0