Påtår?

Funderar på om jag ska ta och öka mitt kaffeintag, jag är ju bara uppe i max fyra koppar
en vanlig arbetsdag, på helgerna blir det kanske bara två koppar per dag.
Enl spanska forskare så minskar risken att dö i hjärtsjukdomar eller stroke med
34% för kvinnor som dricker fyra-fem koppar kaffe varje dag.
Undrar när jag ska klämma in den där femte koppen?

Och inte får jag veta hur jag ska få det snarkfritt i sovrummet heller.
Får väl försöka fortsätta stå ut med timmerstockarna antar jag........

Har varit riktigt duktig i kväll, jag har fakturerat Storvretadagarnas sponsoret och fått iväg
en del mail. Tänk att det ska vara så svårt att få tummen ur och sätta fart med sånt.
Det måste ju göras och är ganska snabbt gjort bara jag tar tag i det.
Nu är det i alla fall gjort och jag är nöjd med mig själv en stund :o)

I morgon blir det fotboll i Fyrishov igen, det ska bli kul.
Ska försöka hinna gå och lämna blod innan jag sticker dit, vill ju vara en hjälte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0