*pust*

Trodde i morse att det var kört, att det inte skulle bli något solande idag.
Men vad fel jag hade, det är ju soligt idag också så jag springer pustande ut och in.
Ut i solsängen en stund och sedan in för att svalka av mig i skuggan och dricka lite,
in under markisen för att dricka kaffe och en härligt god paj.

Djurförsök, vad ska man tycka om det?
Ser i AB att allt fler stöder djurförsök och att det är ungdomarna som är mest negativa,
vilket ju inte är så konstigt. Det är ju ungdomar som ska förändra världen, vi som är
något äldre har ju börjat inse att en del saker kanske inte behöver ändra så drastiskt.
Om folk i allmänhet får välja mellan att vi får fram mediciner som kan bota våra nära
och kära och att inga djur ska få vara med i tester, då tror jag nog i slutänden att dom
flesta väljer människorna.
Och visst är det väl så att ju sötare ett djur är desto mer upprörda blir folk för att dom
används till testerna. Råttor gör inte så mycket, men kaniner är det synd om.....
Jag ser nog hellre att vi kan bota svåra sjukdomar, även om det betyder att det stryker
med några råttor.

Varför inte göra som hon säger?
Ödsla inte utrymme på att skriva om Rosing.

Inte för att jag får ont i ögonen av att titta på Freddie, men jag skulle ju hellre titta på
ni vet vem.
Daniel Majstorovic...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0