Varför?

Ännu en sportstjärna har åkt dit för rattfylla.
Jag kan bara hålla med Lasse Anrell om att det är för djävligt, alla dessa högt betalda
föredömen som svinar och missköter sig.
Dom har feta månadslöner för att vara klubbens ansikte och ett föredöme för alla
ungdomar som ser upp till dessa stjärnor.
Vad ger ni för bild till alla ungdomar som ser upp till er och vill bli som er?
Lämna bilen hemma, ni har råd att åka taxi!

Varför skulle SVT absolut ha Arja att sjunga den helt obegripliga och otroligt usla
låten "En finne tar sin tid"? Ett dåligt framförande av en dålig låt, helt obegripligt.

Idag blir det middag på lokal, det gäller att passa på när närvarobidraget har kommit
in på kontot, om några dagar är räkningarna betalda och pengarna slut igen.
Sedan blir det väl till att sitta i soffan och spela fotboll, svårt att tro att det kommer
att bli något annat.

Jag måste se till att komma till ett beslut också.
Ska jag göra slingor när jag går till Riitta och klipper håret i morgon?
Känner jag henne rätt så kommer hon att klippa ganska så mycket och kort och klippa
bort dom slingor jag har och då är jag ju helt mustråkig i håret igen.
Nåja, kanske inte helt musfärgat. Det finns ju en hel del naturliga "slingor" numera men
dom försöker jag låtsas som att jag inte ser.
Blir så trött på håret, det är ju varken rakt eller lockigt utan en ruskig blandning. 
Dom dagar jag känner för att vara lite lockig så hänger det alldeles platt och
naturligtvis tvärt om också.
Jag får väl sova på saken och helt enkelt bestämma mig när jag sitter där i stolen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0