En sämre människa

Idag känner jag mig som en dålig människa, i alla fall sämre än vanligt.
Vet inte om jag håller på att drabbas av det som nästan alla mina kollegor redan drabbats
av, har ju suttit nästan själv på avdelningen den här veckan när alla andra varit sjuka.
Men det blir väl som vanligt, skitrisig under helgen och sedan pigg och kry när det är dags
att jobba igen.

Vilken otroligt tråkig match vi fick se i Fyrishov igår.
Det var nästan läge att ta upp kvällstidningen när Kamerer och Rappel stod och  bollade
mellan sig utan att vilja spela innebandy.
Till slut var det ju Kamerer som tappade bollen och Hannes kunde sätta segerbollen i mål.

I Solnahallen så misskötte sig tydligen min favorit och fick ett matchstraff 3.
Danne, nu får du tvätta munnen och fundera över vilka ord man använder till andra.

Det känns i alla fall att det är slutspel, det dallrar lite extra i luften.

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Morrn morrn!
Jag hoppas att du får en riktigt härlig dag idag...=)
Här snöar det för fullt, lagom när man trodde att våren skulle komma.. men den kommer en vacker dag!

2008-03-14 @ 08:32:25
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0