Ensam

Ensam hemma en stund, det är inte så vanligt numera.

Emma jobbar och L-P är på möte med damkommittén och damtränaren.
Skönt att vara ensam en stund, att bara vara.
Slösurfar lite och har "American Idol" i bakgrunden på TV:n, slappt och bra.

David och Camilla har åkte ner till någon bilmässa i Jönköping, pratade precis med dom
och jag kan väl inte påstå att jag är särskilt avundsjuk på dom. Det finns ju roligare saker
än bilar att åka och titta på, men alla har vi olika intressen. Som tur är!

Tror jag ska sätta på lite kaffe och kolla om det går någon film på TV.
Fortsätta slöa......

Kommentarer
Postat av: Ida K

Har du sett bilden inne hos mig? Stämmer verkligen med gårdagen.

2008-03-21 @ 18:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0