Jag finns tydligen överallt

Blev lite överraskad igår när jag satt och slösurfade på olika innebandybloggar,
hamnade inne hos gittang och fick se att hon hade skrivit lite om mig.
Enligt henne finns jag överallt och hon hade retat upp sig på en kommentar som jag skrivit
inne i Hannes blogg.
"Signaturen Mona finns överallt. Stort fan av Storvreta. Hon är måttligt förtjust i AIK.
Vill inte se några "AIK-scener". Hon skriver också: "Risken är väl ganska så stor med tanke
på våra motståndare".
Syftar givetvis på Täby. Vad får henne att tro, att Storvreta är så
oskyldiga?
 Märks det att jag är trött på folk som kastar sten i glashus?"

Jag tycker att det räcker att läsa detta för att inse skillnaden mellan tex AIKs spel
och vårat.
Nog om detta.....

Det var riktigt roligt att få läsa att Mika stannar i alla fall ett år till hos oss i Storvreta IBK.
Härligt att vi får ha er kvar, vi behöver er båda, Mika och Cecilia!

Nu laddar vi får att åka till Tibblehallen på måndag.
Täby har ju inte fördelen att få spela på sitt parkettgolv eftersom TV kommer att vara på plats.
Hoppas killarna är på tårna och ger oss på läktaren en härlig påskpresent.

Nu är det repris på torsdagsmatchen på TV....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0