Nyper i öronen

Idag var det riktigt friskt!
-7,2 på termometern hemma, det nöp i öronen när jag promenerade i den härliga
solen från Karlberg. Att det nöp i öronen kan ju bero på att jag inte har något hår som
skyddar längre.
Kan inte komma ihåg när jag var så här korthårig senast.
Riita lyckades med att ta bort det mesta av mitt hår, det känns väldigt ovant.
Mina kollegor hävdar att jag visst har hår kvar på huvudet, men det känns alldeles
tomt i nacken.
Nästan alla slingor försvann ju också, men det finns i alla fall lite ljust kvar ute i
topparna så det får bli ett dopp i färgburken vid nästa klippning.

Vad är det här för sjuk människa?
Han stoppade in sin ettåriga dotter i micron och grillade henne i ca 20 sekunder,

skadorna försökte han förklara med att dottern bränt sig i den stekande Texas-solen -
och senare med att han spillt hett vatten på henne.

Nu får han 25 år på sig att fundera över om det var någon bra idé att göra så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0