Utebandy?

Maken är och tittar på något så konstigt som utebandy.
Det ska visst vara någon sorts final på Studenternas.
Såg en stor svärm krigsmålade Edsbynsupporters nere på stan när jag skjutsade maken
till pytt i pannan, det är tydligen något tillbehör till matchen.
Det plockades fram termosar och ryggsäck här hemma, man behöver tydligen förning med
sig på matchen också.

Själv ska jag nog krypa ner i sängen och se om jag kan sova bort en hotande förklylningen.
Har ingen lust att ligga med feber nästa vecka när mina kollegor tillfrisknat.

Får sova en stund så jag orkar se Melodifestivalen i kväll.

Kommentarer
Postat av: Ida K

Ja,det där med Utebandy är en otroligt konstig företelse... varför stå och frysa på Studenternas när man kan ha det varmt och skönt på Fyrishov? Läst dagens inlägg hos Hannes?

2008-03-15 @ 17:02:15
URL: http://innebandynorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0