Vilka ämnen engagerar?

Det är ganska spännande det här med kommentarer på bloggen.
För det mesta är det ju folk jag känner eller har haft någon sorts kontakt med som slänger
in någon kommentar lite då och då.
Men sen brakar det till!
Ämnen som är känsliga är tydligen sådana som handlar om barn.
Att skaffa barn eller att uppfostra barn.

Dom bloggar jag har skrivit som engagerat mest är om kvinnan som gjort 15 provrörs-
befruktningar och lagt ner över 800.000 kronor på att bli gravid och nu när jag skrev om
att ha (för) många barn.
Det intressanta är att det är ofta aggressiva kommentarer, där man talar om för mig
hur dum jag är som tycker som jag gör. Och sedan vill man gärna tala om hur duktig
man själv är som tex kan uppfostra 6 barn och samtidigt jobba.

Fine!
Jag tycker att det är kul med kommentarer, det visar ju att någon läser det jag skriver
och kan jag få någon att bli så engagerad att dom vill svara mig så är det kanon.

Men förvänta er inte att jag köper er förträfflighet rätt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0