Fredag

I morgon är det lördag och då får jag sova, så otroligt skönt det ska bli!

Varför tycker folk att dom tävlande i "Sanningens ögonblick" blir kränkta?
Dom tävlande vet precis vad det är dom ställer upp på.
Vad dom inte förstår är konsekvenserna av att sitta i TV och erkänna att man gjort
saker man kanske inte är så stolt över och som kan såra andra människor.
Det är girigheten och suget efter snabba pengar som får människor till att utsätta
sig för den "kränkningen".

Vet jag med mig att jag gjort saker jag inte vill att resten av befolkningen ska veta
så får jag nog tänka över det en extra gång om det är värt pengarna.
Har jag varit otrogen så vill kanske inte min partner få det kastat i ansiktet på sig
inför en TV-publik osv osv.

Går man in i sånt med öppna ögon och inte inser konsekvenserna får man nog stå
sitt kast tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0