Koppla barnen?

Aftonbldet skriver om en kvinna som börjat importera barnkoppel från USA.
Vet inte om jag tycker att det är någon stor nyhet, sele har man väl haft på barnen tidigare.
Det är väl inte sån dum idé med koppel, det ger barnet möjlighet till lite frihet och föräldern
en chans att slippa jaga hela tiden.
Används det med förnuft och eftertanke så funkar det nog jättebra tex när barnet vill gå
själv när man är nära trafik osv.

Det här måste vara en av dom vackraste sångerna som skrivits



Jag träffade en man på pendeln en morgon för någon vecka sedan, en man som sa att
han skrivit musik ihop med bröderna Gärdestad. Enligt honom så var det han som hade
kommit på idén till "Jag vill ha en egen måne".

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker att det är jätte bra att denna sele har kommit tillbaks.Är så trött på att se dessa mammor på stan som ska shoppa och fika med sina stackars barn som sitter fast i vagnen istället.Det är tydligen ok att sätta fast sina barn i en sele i vagnen dagarna i ända men att låta dom få gå som är mer narturligt för dom är tydligen fel.Nä på med sele och tänk på säkerheten.

2008-05-17 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0