Nytt i sängkammaren

Nu så står nya sängen på plats!
Eftersom kameran bestämt sig för att inte fungera så kan jag inte lägga upp någon bild,
men det kommer väl en sån så småningom skulle jag tro.

Vi hade tur och blev av med den gamla sängramen idag också, en man kom och hämtade
den mitt på dagen. Ungefär samtidigt som den nya sängen levererades och monterades
ihop av två raska gossar. Dom tog även med sig våra gamla sängdelar, det sparde oss
problemet att bli av med dom. Tyvärr så var dom alldeles för dåliga för att kunna säljas.
L-P påstår att han har sovit med en spiral stickade i ryggen, tror ingen vill köpa en sådan
madrass.

Nu vill jag ju ha nya gardiner och mattor också i sovrummet.......
Får ta en sak i taget antar jag, först måste spegeln sättas upp och sedan får jag väl ut
och leta mattor.

Här läste jag om en man som hade en värre flygresa än vad jag hade.
Jag satt precis utanför toaletterna och hade folk hängande över mig i fyra timmar,
den här mannen fick sitta på toaletten under fem timmars flygresa.
Det måste man väl säga är snäppet värre?

Vilken lättnad det måste vara för Algot Backlunds anhöriga att äntligen få ett besked om
vad som hänt Algot. Naturligtvis hoppades dom in i det sista att han skulle dyka upp,
oskadd efter att ha varit ute på äventyr.
Tyvärr så verkar det som att Algot drunknade redan för fem veckor sedan.
Eftersom jag har haft barn på andra sidan jorden så kan jag lätt sätta mig in i situationen
att sitta här hemma i Sverige och inte veta vad som händer.
Skönt att alla barnen finns hyfsat nära nu, det känns bättre att ha dom inom räckhåll.
Tänker på Kings mamma som har sin pojke ända här borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0