Tårarna rinner

Tårarna rinner och näsan droppar, underbart att vara förkyld när det är sommar.

L-P stack iväg tidigt i morse för att spela golf och Emma och King åkte in till stan
mitt på dagen så jag blev själv hemma ett tag.
Hur utnyttjade jag den tiden då?
Med att tvätta och tvätta, det var ju ett härligt torkväder idag :o)

Tänker nog försöka ta mig samman och hoppa in i duschen snart,
ska ta och åka in till 19 och lyssna på brollans band, GBB.

18.231 personer är anmälda till denna tortyr som kallas Stockholm Maraton.
Hur tänker dom? Varför utsätter man sig för detta?
Jag försöker ha lite koll på min kollega som springer.
Han fick överta platsen som en annan kollega insåg att han inte skulle kunna utnyttja,
detta bestämdes bara för några veckor sedan så det har inte varit så lång mental
uppladdning inför loppet. Han startar långt bak, men vi andra är övertygade om att
hade han startat efter sin egen förmåga så hade vi sett honom strax bakom dom
kenyanska segrarna.
Eller i alla fall inte så förskräckligt långt efter i alla fall......

Fick precis upp hans sluttid, 3.52.
Det betyder att han hade 15.000 av dom andra bakom sig.
Bra jobbat, Långa Farbrorn!

Kommentarer
Postat av: Ida

Niklas Jihde skulle springa Sthlm marathon i år efter torskat ett vad mot Innebandymagazinet!

Visst var det bra torkväder idag? Körde igång mammas sambos lags matchställ i tvätten vid 09.00 och körde grejerna i två omgång och det är redan ihopvikt och klart! Killarna spelar i div 7,men är lika svettiga som Joel...

Nähä,nu ska jag hoppa in i duschen,ska ev gå ut idag! Over and out!

2008-05-31 @ 18:58:59
URL: http://innebandynorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0