Dags för klassfest

I kväll är det återträff för E3B, min gamla klass från gymnasiet.



Det ska bli så kul att träffa alla igen, eller nästan alla.
Vi är 13 stycken av 16 som kommer förväntansfulla till festen.
16 stycken som nu sitter hemma och funderar över vad som hänt med alla och om vi
kommer att känna igen varandra över huvud taget.
Antar att vi inte ser ut precis som vi gjorde när vi tog studenten, jag gör ju det men dom andra
har säkert förändrats en del.
Sist jag kan komma ihåg att vi träffades så hade jag David med mig och han var nog inte
mer än någon månad gammal.

Några stycken i klassen har jag sprungit på någon gång då och då, men dom flesta har
jag inte sett på evigheter.
Det ska bli så otroligt kul att träffa alla och få höra vad som hänt i deras liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0