Förvirring

Fick ett erbjudande på jobbet idag som gjorde mig förvirrad och fundersam.
Mer om det när jag fått veta lite mer.

Obama, det kändes inte som jag blev förvånad direkt när jag kollade nyheterna i morse.
Vi får väl se vad som händer, om det blir några förändringar.
Det ger i alla fall hopp, skönt att det inte är någon åldring som ska leda USA.

Henke Larsson till Helsingborg?
Det låter väl spännande, men jag är skeptisk.
Det är möjligt att Helsingborg kan knyta honom till klubben på något vis, men att han 
skulle spela elitinnebandy tycker jag låter lite för mycket.
På ledarsidan däremot så kan han nog göra en hel del nytta, det finns säkert mycket
han kan ta med sig över till innebandyn vad det gäller mental träning osv.

Var till Berit och fick massage efter jobbet idag.
Så otroligt skönt det kan vara när det gör ont!
Det är en skön känsla under massagen, jag vet ju att det gör gott där det gör ont.
Men nu är jag helt slut och får nog se till att det blir tidigt i säng.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0