Känner inte igen mig själv

Jag talade med två kvinnor idag som fick mig att fälla en tår,
men samtidigt så peppade dom mig ordentligt.
Dom sa bla att jag måste se till att tänka på mig själv och göra saker som jag mår bra av,
saker som får mig att känna glädje.

Sagt och gjort, jag gick till Hötorget och köpte mig lite tulpaner eftersom jag älskar sådana.
När jag sedan gick mot t-banan och passerade några frisörer så tänkte jag att det är ju
något som jag mår riktigt bra av, att bli ompysslad och fixad är ju en energikick.
Så jag går in och kommer ut som en ny människa.
Just nu känner jag inte igen mig själv när jag tittar i spegeln, men det blir annat när jag
har sovit på håret och ska få ordning på det själv.
Tror jag skulle behöva någon som kom och fixade mig innan morgonfikat på jobbet,
någon som gjorde min makeup och fixade håret.
DET skulle få mig att må riktigt bra :o)
Som det är nu så står jag ju där strax före fikat och försöker sätta på mig lite ögon,
är ju för trött för att göra det hemma så tidigt på morgonen.



Något mer som får mig att må bra, lite snygga skor.
Synd att jag har vant mig av med att gå i så höga klackar, älskar ju sådana skor.
Vill ha dom leopardmönstrade...........

I morgon ska jag skämma bort mig ännu mer, då ska jag nämligen gå och få
lite massage när jag kommer hem från jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0