Möte och eget ansvar

Hemma igen efter ett årsmöte som tog mycket kraft.
Det pratades mycket och saker reddes ut, tror vi har rensat luften nu och kan ta nya
tag inför det nya verksamhetsåret.
I år ska vi bli ännu bättre, det är jag övertygad om.

Blir lite fundersam när jag läser om det här med sms-lån.
Jag har jättesvårt att tycka synd om dom som lånar en massa pengar på det sättet
och sedan inte kan betala tillbaka.
Var och en har väl ansvar för sina handlingar och borde inse vad det är dom gör.
Tar jag ett sådant lån så kommer det att svida när jag ska betala tillbaka,
det är bara så.

Visst är det som Magnus Uggla säger, att blogga blir som ett gift.
Min skara läsare är ju inte lika stor som hans, och jag skriver nog mer för min egen
skull än för andras men det har blivit något jag har ett behov av att göra.
Hur sjukt det nu än kan låta.

Kommentarer
Postat av: Maria

Och gift har vi hemma i form av vinterkräksjuka.....jag låg nere för räkning i tis/ons och igår kväll/natt började make plus yngsta son skälla ut muggen å det grövsta....den äldsta sötnosen har varit i skolan idag men man väntar bara.....hurra!!!

Ha en mysig advent vännen och kom INTE hit på lite stark tomtesaft..... ;)

2008-11-28 @ 15:30:24
Postat av: Mona

Maria -

Jag lovar att jag INTE kommer förbi på stark tomtesaft den här helgen.

Ha en mysig advent ni också!

2008-11-28 @ 18:34:42
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0