Nu är jag med jobb

Nu är jag med jobb igen, till slut.
Allt är inte riktigt klart ännu men jag kommer bla ha mina gamla arbetsuppgifter.
Jag borde vara jätteglad, men just nu känns det som att jag gått och mått dåligt
i flera månader i onödan.

På tal om det så var jag och kollade blodtrycket igen.
Sköterskan rynkade ögonbrynen och tog om det tre gånger med samma resultat,
den här gången hade jag 130/100. På tok för högt undertryck alltså.
Vi får se vad doktorn säger när jag får komma dit, har ju inte tid förrän 18/11.

L-P hade med sig en massa kantareller hem, som han står och rensar nu.
Sedan ska vi mumsa lite kräftor, visst låter det gott?


Kommentarer
Postat av: Fredo

Stort grattis till jobbet!



Jag har ingen specialitet ännu, jobbar för tillfället med röntgen..

2008-11-07 @ 19:05:47
URL: http://fredagsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0