Sliten och trött efter Tomterock

Det blev en tung dag på jobbet, jag är riktigt sliten efter festen igår.
Jag fick ännu en gång möjlighet att gå på Tomterock, hotell Amarantens julfest.
Som vanligt hade jag jättekul och det har jag ju som sagt fått lida för idag.
Kul att mingla runt och titta på alla människor, festen är ju alltid kändistät så det
finns mycket att titta på.
En sak jag reagerar på varje år är att nästan alla ser mindre ut i verkligheten än
vad dom ser ut att vara på TV.
Det var rockabilly-tema i på festen i år och en hel del gäster hade klätt sig därefter,
ett riktigt rockabillyband spelade och det var någon sorts amerikansk buffé.
Den sköljdes ner med med vin och så slank det nog ner någon spetsad pucko också.

Husbands var som vanligt husband, Sanne Salomonsen och Mats Ronander var
årets gästartister och dom gjorde en härlig show.
Kul att få dansa och sjunga lite.

Ett gäng tjejer från Makeupstore sminkade dom som kände att det behövdes,
jag fick dom rödaste läpparna jag någonsin haft. Det var nog både första och sista
gången som jag hade sådana läppar.

L-P hade det tufft igår med all snöskottning.
Först fick han gräva fram bilen vid stationen och när han kom hem så hade tagit hur
lång tid som helst att skotta uppfarten.
Det är så mycket snö nu, riktigt vackert. Men tyvärr så får det väl inte ligga så länge
innan det töar bort igen.



I morgon är det invigning av den nya delen av Gränby Centrum.
Jag ska försöka få med mig Emma dit på invigningen så vi får kolla runt lite.

Vi undrade lite på jobbet om det här med att vår VD ska jobba utan lön kommer att sprida
sig nedåt i organisationen. Blir det vår tur snart att jobba ideellt?
I stället för att få extra lediga dagar, resultatdagar, så får vi kanske jobba gratis någon dag.

Kaffe, lite TV och sedan får det bli tidigt i säng idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag nominerade dig till blogg sm på Rix FM! Jag vet inte hur det har gått men det är i alla fall en uppsalatjej att rösta på där idag, alltid nåt :))

2008-11-25 @ 20:57:41
Postat av: Mona

Kul!

Men vem är du som nominerat mig då?

2008-11-25 @ 21:11:55
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0