Titta det snöar!

Oj, vad det har snöat nu. Det är alldeles vitt ute.
Det blev ingen promenad i solen som jag hade tänkt mig,
vi åkte en sväng till Skyttorp och fikade hos David och Camilla i stället.
När vi åkte hem snöade det för fullt så det var nästan svårt att köra.



Henke är uttagen i Helsingborgs trupp til matchen mot Jönköping i morgon.
TV4 Sport hoppar på tåget och kommer att visa den matchen i stället för den match som
var planerad sedan tidigare, Pixbo-Warberg. Så kl 16:00 i morgon bänkar vi oss för att
Henkes debutmatch, har vi tur så får vi se honom göra några inhopp.

Lars G. Nordström, ska vi verkligen låta honom jobba utan lön?
Det verkar ju också lite knepigt, eller hur?
Ingen av oss andra postisar jobbar ju utan att få betalt för det vi gör, även om vi nu inte har
några höga löner. Nog tycker jag väl att han ska ha någon ersättning.

Någon kommentarade mitt förra inlägg om det jag skrev att Lars G. gick runt och hälsade på
oss när han började. För mig visade det att han har en helt annan respekt och förhållningssätt
till oss som jobbar i företaget än vad tidigare ledning haft.

L-P har gjort smörrebröd, dom ska avnjutas tillsammans med kall snaps.
Sedan är det väl dags att se Jesper Blomqvist dansa på isen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0