Äntligen måndag?

Drömde så konstigt, hörde en signal som jag måste ta mig mot.
Jag försökte simma framåt i luften, men jag kom knappt framåt mot ljudet.
Till slut lyckades jag i alla fall simma ända fram och stänga av alarmet,
det var ju dags att gå upp trots att det var kolsvart ute och alla andra sov.
Somnade så skönt på tåget, trodde att vi fortfarande var i Arlandatunneln när jag
vaknade eftersom det var alldeles svart utanför rutan.
Men icke sa Nicke, det är mörka tider nu.

Det känns ju sådär att veta att jag kanske blir utan jobb när jag läser sådant här.
Inte riktigt rätt tid att åka ut vid en omorganisation, eller vad säger ni?

Tur att jag "bara" har tre barn, hade jag fått ett till hade jag blivit alldeles för smart.

Undrar hur det går i rättegången mot PD.......
Kan hans unga fru ha slagit blockljuset i sitt eget huvud och orsakat allt detta?
Jag vet ju vad jag tror hände, men det ska bli intressant att höra vad domen blir.

L-P var lycklig som ett barn idag, han "råkade" hamna i en butik som sålde
golfprylar för halva priset. Han köpte sig en ny driver som han har gått och smekt
sedan han kom hem. Han kan knappt tåla sig tills han får komma ut och använda
den, synd att det nästan är mörkt när vi kommer hem så han inte hinner ut på
banan en sväng då.

Slötittade på TV-matchen Falun-Jönköping, hoppades in i det sista att Jönköping
skulle få i alla fall en poäng. Men det gick inte vägen, den här gången heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0