Drömde jag om Göran Persson?

Jag såg en löpsedel på Aftonbladet eller Expressen:
"Göran Persson bröt benet efter våt fest"

Jag var så övertygad om att jag sett den löpsedeln att jag var tvungen att kolla på
nätet på tidningarna, men inte hittade jag någon sådan artikel.
Drömde jag att jag läste det?
Varför börjar jag komma ihåg drömmar helt plötsligt?
Klart att det beror på att jag inte sover så där jättebra just nu, men ändå.

Nu får man tydligen mindre bröst om man dricker kaffe.
Tur då att jag inte dricker så många koppar om dagen och att jag inte var så väldigt
ung när jag började dricka kaffe.

Har inte varit lika snurrig i huvudet idag, men så har jag ju suttit här vid köksbordet
hela dagen efter det jag var till doktorn.
Nu mår jag inte riktigt bra, men det beror mer på att jag mumsat paj och kräftor
och sedan gjorde jag en jättegod äppelpaj till kaffet.
Efter att inte ätit på hela dagen så blev väl det lite för mycket.

Skönt att åka bil i morgon, då jag ju slumra lite medans L-P kör och så är jag
tidigare än vanligt på jobbet. Jag kommer ju alltid bland dom första, det är
skönt att vara där tidigt och komma igång innan dom andra börjar ramla in.
Jag brukar ju ha hunnit jobba 1,5 timme när en del av dom dyker upp, men det
känns ju bra i slutet av dagen när jag kan gå hyfsat tidigt i alla fall.
Det tar ju i alla fall två timmar för mig att komma hem så det är skönt att inte vara
bland dom sista som går från jobbet.
Jag är ju verkligen ingen morgonmänniska, men jag släpar mig upp ändå så att
jag slipper sitta kvar så länge på eftermiddagen.

Emma letade fram lite mössor och vantar, det är väl dags för sånt nu.

Det blev en ovanligt lugn födelsedag för L-P, bara Emma och King som varit här.
Resten, förutom Maria och Summay, kommer på lördag eftermiddag och firar.




Kommentarer
Postat av: Ida

Nu finns du med på min länklista!

2008-10-17 @ 14:17:29
URL: http://innebandynorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0