Gynekologstol?

Nyss hemkommen från besök hos min gynekolog, sitter och väntar på att jobbdatorn
ska starta upp så jag kan börja jobba.
Tänkte pigga upp mitt inlägg med en bild på en gynekologstol, men när jag googlar
så får jag inte upp dom bilder som jag hade tänkt mig. Det verkar som att det finns
fler alternativa sätt att använda en sådan än vad jag har provat.

Min vänliga doktor har i alla fall skrivit en remiss så nu ska jag vänta på att sjukhuset.
hör av sig. Doktorn varnade för att det var lång väntetid och tipsade om att går det mer
än tre månader utan att jag hör något så ska jag utnyttja vårdgarantin.

Högt blodtryck hade jag också så syster Lena spände ögonen i mig och sa att det
måste jag se till att gå och kolla upp igen.

Nu har jobbdatorn bestämt sig för att samarbeta, dags att sätta fart.
Lämnar er med Lena & Orup:



Nu När Du Gått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0