Klä på mig?

L-P stack iväg till golfbanan och jag går här och funderar på om jag ska klä på mig.
Jag vet att det är långt in på dagen och jag borde komma igång, men.........
Tror jag får dra fram dammsugaren en sväng i alla fall, även om det inte roar mig.
Tyvärr så får man ju bita ihop och göra sånt ibland också, om inte allt ska gro igen
runt omkring oss. Ännu tråkigare att städa när vi bara är själva hemma, kan ju inte
förstå hur vi kan skita ner när det bara är vi två.
Nu har vi ju i alla fall haft hjälp några dagar ....

Tror jag ska öva lite på det här innan jag tar fram dammsugaren:



Vi har funderingar på att försöka få lite sällskap och gå ut och äta något i dag,
det känns som att vi alltid sitter här hemma och ugglar så vi behöver lufta oss lite.
Vi får väl se vad som händer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0