Regn och rusk

Snöovädret blev tydligen en massa regn och rusk i stället.
Hoppas det inte blir värre tills i morgon när vi ska vara flytthjälp.

Har suttit vid köksbordet och jobbat idag, ingen favorit men det får gå.
Vi har halvdag på jobbet så det känns lite onödigt att resa i fyra timmar för att jobba
lika lång tid. Och så hade jag ju tid för att kolla blodtrycket idag, var till vårdcentralen.
Trycket var mycket bättre idag, det var skönt att höra.
Ska kolla igen i nästa vecka för att få lite koll på mig.

Hoppas L-P kom ihåg att gå förbi Hötorget på vägen hem, det vore trevligt med lite
nya blommor till helgen.

Känner att jag måste ta mig i kragen och gå en promenad med dammsugaren.
Det var ett tag sedan den fick något att äta så den är nog riktigt sugen nu :o)




Amy McDonald - This Is The Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0