Regn och rusk

Regn och rusk, ingen kul söndag!



Funderade en stund på att gå på bio, men vi kunde inte enas om vad vi skulle se.
Så vi blir väl sittande här hemma och tittar ut på regnet resten av dagen också.

Kollade på "Stjärnor på is" igår och jag kan inte fatta hur dom vågar.
Jag skulle aldrig ställa upp i något sånt, är ju helt oduglig på skridskor.
Det verkade ju inte stoppa några av deltagarna, men det är klart att tränar du hårt i
sex veckor så måste det väl ge resultat. Några var riktigt duktiga, vågade göra snurrar
som såg riktigt läskiga ut. Hur vågade Malin Ewerlöv bli snurrad så?
Malin var väl den som såg mest malplacerad ut, hon har ju inte riktigt kropp för detta.
Hon såg nästan maskulin ut jämfört med dom andra tjejerna, med sin muskulösa kropp.

Och såg ni Mogrens håriga axlar?

Det kan nog bli ett kul program att följa i alla fall, kul att se hur deltagarna kommer att
utvecklas och våga mer och mer.

Men jag måste hålla med Aftonbladets Nina Johansson, visst var väl programledarna
väl sexistiska. Tänk om det varit manliga programledare som pratat likadant om
dom kvinnliga deltagarna, då hade det inte varit nådigt.

Kommentarer
Postat av: Fredo

Jo, ledig = ingen slips, men det kanske är slött?? Jag kanske skulle ändra på det och se till att hålla stilen även på ledig tid.? Hmmm



Regnat hela dagen här nere också.. :-(

2008-10-05 @ 19:36:46
URL: http://fredagsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0