Tårtdags

Lördag morgon, vaknar lite tidigare än vad jag skulle vilja.
Men det är väl inget att göra åt, det är bara att hoppa ur sängen och möta dagen.
Maria och Summay kom hem igår så nu är nästan hela familjen hemma idag när vi
ska fira födelsedag, Emma jobbar så hon kommer inte.

Jag ska sätta lite fart här, det är ju lite som måste göras innan det kommer gäster.
Steg ett är att baka en tårtbotten, sedan får vi ta itu med dom tråkigare delarna.
Som att städa, finns det något tråkigare?
Funderar allvarligt på att hyra in någon som kommer och städar kanske en gång i
månaden, det skulle verkligen vara så otroligt skönt.

Katrin Zytomierska
Vad ska man säga om den kvinnan?
Helt otroligt att TV4 kunde hyra in henne till Idol, förstår inte hur dom tänkte.
Har dom inte läst hennes blogg? Vet dom inte att den tjejen inte har några spärrar?
Hon säger ju och skriver precis det som dyker upp i hennes huvud, utan att sortera
något eller tänka efter.
Det är väl menat att vara lite coolt och bitchigt, men tyvärr så blir det ofta bara plumt.
Hade hon inte haft draghjälp av sin fd man, Alex Schulman, så hade hon inte varit
så uppmärksammad nu. Den mannen har ju en plan med allt vad han gör, men jag
är inte lika säker på att Katrin vet vad hon gör.
TV4 trodde antagligen att folk skulle tycka att det var kul med någon som säger vad
som helst, som inte håller igen. Någon som inte bryr sig om att hon sårar folk utan
bara kör på.
Nu verkar TV4 ha fått tänka om i alla fall, Katrin åker ut efter två avsnitt av Idol.

En hamburgare på 9,1 kilo, kan det vara något?
För mig skulle det ta betydligt längre tid än 4 timmar och 39 minuter att få i mig en sån.
Jag skulle typ aldrig kunna äta så mycket hamburgare, det är ju inte ens gott med en
vanlig liten. L-P och Summay var i alla fall överens om att dom nog hade fått dela på den.

I kväll måste jag ju kika på hur det går för Jesper Blomqvist på isen.
Blir det några nya små skutt?



Kommentarer
Postat av: Tyskungen

Intressant reflektion. Läs hela den ocensurerade sanningen om Katrin här:



http://beiersdorfbloggen.blogspot.com



/Klaus

2008-10-18 @ 13:57:54
URL: http://beiersdorfbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0