Tidigt i säng?

Tror jag ska göra ett försök att komma i säng i tid idag, det funkar säkert bara jag kan
slita mig från datorn i tid.
Men jag har ju redan hunnit kolla genom mina dagliga bloggar, så det kanske går.

Läste i Jonas Gardells dagbok om hotelltvporr, ett kul inlägg.
Jag kan ju inte låta bli att undra lite över vem gitarristen han berättar om är.

I morgon kväll blir det en tur till Fyrishov, Sirius och Årsta spelar derby.
Det bästa med den matchen är ju att hur den än slutar så är jag nöjd och glad.
Jag har ju inget direkt favoritlag av dom två, har lite favoriter i båda lagen så det
kvittar vilka som vinner.
Jag kommer alltså att gå hem med ett leende på läpparna, hur matchen än slutar.

Mot sängen, Mona!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0