Onsdag kväll

Nu är det dags för Maria att flytta igen, så är det att leva i andra hands-världen.
Hoppas att det inte har börjat snöa tills på lördag när vi ska dit och hjälpa till.
Ovädret ska ju tydligen komma till på fredag, det låter inte så kul.
Men på fredag kommer jag i alla fall inte ta mig iväg till jobbet, utan sitta hemma
vid köksbordet och jobba. Vi har halvdag och jobbar bara fyra timmar på fredag
och så har jag en tid på vårdcentralen för att kolla upp mitt blodtryck.
Det har varit bättre dom sista dagarna, har inte kännt mig så där snurrig som
jag gjorde ett tag. Det är bara att hoppas att det inte är lika högt som det var när
jag kollade det senast.
En konstig känsla att bli yr i huvudet när man sitter rakt upp och ner på en stol.

Det här måste vara ett bakslag för dom som säger att djurvärlden är hetero.

Mina syskon var på Finlandskryssning i helgen, det hade tydligen gungat rätt så
bra så jag är inte ett dugg avis på dom.
Sist jag åkte båt blev jag ju så sjuk att jag blev liggande inne på muggen i 1,5 timme,
så jag kan inte påstå att det lockar så där särskilt mycket att ge mig ut på vattnet
så här på hösten. För att ingen ska dra några felaktiga slutsatser måste jag berätta
att den båtresan gick från Gotland och det fanns ingen som helst alkohol inblandad.
Det var en ruskigt obehaglig resa med folk som låg och mådde dåligt över allt.

Jag sitter i köket och L-P sitter i vardagsrummet och tittar på "Efterlyst".
Det programmet måste hjälpa till att lösa många brott, läskigt att höra om allt skit
som händer. Tänk att det finns så mycket folk som beter sig illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0