Välstajlad?

Jag ville läsa lite vad som skrivs om matchen Mullsjö-Pixbo i tidningarna,
eftersom Expressen är en av svensk innebandys huvudsponsorer så började jag där.
Gissa hur många artiklar om innebandy jag hittade i Expressens sportdel på webben?
Jag hittade inte en enda aktuell artikel, så stort intresse har man för sporten alltså.
Men det var väl för all del ingen nyhet.

Aftonbladet har däremot en artikel om matchen, tack för det.
Underbar kommentar från matchvinnaren Fredrik Holtz:
"Vi tar fram vinnarskallarna och innebandyfrisyrerna, då blir det så här."

Tur att jag inte har någon välstajlad profilbild på Facebook.
Har man det så kan det tyda på att man är självupptagen med narcissistisk läggning,
som framhäver sig själv och utnyttjar bekantskaper för egen vinning.
Nu är det ju så att det finns inga välstajlade bilder på mig, jag ser lika rufsig och knäpp
ut på alla bilder oavsett när och var dom är tagna.

"Blondinbella" har tydligen fått socialtjänsten på sig, pga sitt alkoholintag.
Hon har tydligen bloggat om drinkar och vinkvällar, inte så klokt eftersom tösen bara
är 17 år alltså inte får dricka alkohol ute på lokal.
Jag har inte läst hennes blogg, men har hon skrivit om vart hon varit och blivit serverad
alkohol så borde ju dom ställena få sig en reprimand.
Lagen gäller ju för alla, även små kändisbloggare.

Ni kan ju fråga mina barn om ni vill veta vad jag har för åsikter om barn och alkohol.

Så trött idag, somnade lite på tåget hem. L-P påstår att jag snarkade, men det är absolut
bara elakt förtal.
Det är så otroligt trångt på Upptåget när vi åker hem, i Uppsala pressas hur mycket folk som
helst in i vagnarna. Det är med risk för liv och lem vi får försöka pressa oss ut mellan alla
människor när vi ska kliva av i Storvreta. Jag förstår inte hur folk står ut med den trängseln,
allra helst dom som ska åka med ända till Gävle. Det tåget vi brukar ta ska vara ett långt,
dvs två tågset men det är inte ofta det är så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0